GRATTIS PÅ MIN FÖDELSEDAG

Cuz it's today bitch :D
Hoppas jag får några grattis iaf?

tog dagens från Amanda där nere bara för att jag har tråkigt
låt: Akidagain - Travie McCoy
frisyr: vågit sen igår
smink: får se :)
klädsel: inte bestämt mig än så än så länge , pyjamas
planer: Släktfest och få presennnnnnnter + göra tårta sen äta den :D
vill ha: Massa presenter + pengar
saknad: SebbeKarlsson & PelleNilsson
tråkigaste: Inte så mycket
finaste: nån
kram: ingen
humör: BRRRRA
mående : lite hungrig ba :)
borde: inget
parfym: nån som luktar cocos
bästa: jag
längtan: idag :D
kärlek: Till mina vänner
skratt: Jag vaakna faktiskt precis :)
tanke: Jag tänkter med rompan
irritationsobjekt: ellinor
smycke: får se
just nu: sova lite till kanske
önskan: Kamera/mobil får se va jag får :D

Kommentarer
Postat av: amandayea

GRATTIIIIIIIS ALLRABÄSTAVÄN. (L)

2010-09-18 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0