jag är lite efter...

hej.. :D
jag är lite efter här va, vi har tydligen veckans blogg jaaaa ?! men det var eve som gjorde det så hon får ta finalisterna o skit också då ;b
jaja, här sitter jag i linköping och har tråkigt... liksom finns inget att göra förutom att .. öh, hjälpa pappa ? och det orkar jag inte.
pappa köpte ny dator för nån vecka sen, värsta irriterande med mac juu :o fast det är 27" skärm på den. (A)
jag saknar alla :(
känns som att jag inte har träffat någon på 200 år bara för att jag var sjuk igår. fast sen var jag med älskling och syster iallafall (A)
snäll i am, va ju med ellenbooi också igår. yäääh.
JAJAJ, hejdå pallar inte blogga
har inte bilder på denna data hlr så ni kan få en google bild ? (A)

omg.png

tyckte den va söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0