Men tjena

Verkar som om ni vill höra om hur ont jag har överallt så ni får höra det nu:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
Jag kunde inte gå till skolan idag för mitt fucking ben och min fucking hand och mitt fucking andra ben och min fucking arm och min fucking höft :(
Men det gör inte så mycket för det var tema dag idag om politik och shit så ja.. :)
Nu ska man ner i källarn och leta efter kläder om man vågar ;$$ Sedan hämtar mamma upp mig så åker vi på utvecklingssamtalet som jag inte längtat efter. Mitt hår är fett också eftersom jag inte kunde tvätta det igår när jag duscha, kan ju inte böja på armen och andra handen kan jag inte få schampo i såret, och mamma hann inte hjälpa mig imorse. Pratar med amanda i telefon. heeeej/amandabooi

Jaja nu ska jag göra något annat hejdå :)


Kommentarer
Postat av: AlexandraWinberg <3

haha, det är pist på de xd så du kommer få ig och shit xd <3333333333333

2010-09-15 @ 14:49:51
URL: http://nkpgbooiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0