översocial här, i have boring

15 sanningar
1. Alltid när jag går och sjunger högt hemma så har vi gäster .. ;(
2. Jag älskar min nya kamera, även om det bara kan ta tre bilder.. fast det fixar ju ja med minneskort idag ;)
3. Jag tycker min röst låter jättekonstig men sen när jag spelar in så gör den inte det
4. Pikis logga precis in på msn :D
5. Jag hatar dom flesta i min familj. Okej två
6. jag saknar att hålla på med hästar så jävla mycket men jag vill inte börja rida
7. i så fall vill jag vara medryttare åt nån
8. jag blir lätt irriterad på folk utan att visa det
9. jag småäter hela tiden så jag borde bli tjock men jag blir inte det.
10. Amandas hund är hemma hos mig (H)
11. jag tycker ögonbryn är onödiga men det skulle se konstigt ut utan
12. Jag vill ha brittney spears den där parfymen rosa men diamanter på
13. Jag är ganska hungrig nu
14. jag hatar min käre syster
15. Jag har jättesvårt att duscha för jag har ont när jag böjer armen och benet.

Ska duscha nu iaf, puss ;
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0