SHOBAHADELITTAN-LEJ!

Haha, vene riktigt om hon sjunger så men aja.. :D
Jag är typ glad. Eller inte typ, jag ÄR glad. VILL NI VETA VARFÖÖÖR
Klart ni vill, för::::: Jag har köpt halsduk, Jag har fixat badshorts, Det är fredag imorn, Alexandra sover kanske hos mig på lördag & Jag fyller år på tisdag! :D:D:D Längtar som fan typ, fast har kurs som ska va klart då oxå.. hehem. Dagen var iallafall inte speciell, skola sen hem. Lite senare ner till stan & köpte dedär nivet. Min klass vann skoljoggen oxå, i år igen! ;) Fyfan va bäst asså. Och vi har skolfoto v. 39 & jag har nooo idea om hur ja ska se ut men det fixar sig nog. Pallar inte blogga så här kommer bild på halsduken & blixtrande mig :)))):

brunis benis, jo ni ser ju! (H)

Kommentarer
Postat av: sabine [photobysabine.blogg.se] brofeldt.

sv till amanda s; visst är hon! :) hugs. ♥

2010-09-16 @ 21:48:47
URL: http://photobysabine.blogg.se/
Postat av: sabine [photobysabine.blogg.se] brofeldt.

sv till amanda s; du & hon är söta! :) ♥

2010-09-16 @ 21:49:59
URL: http://photobysabine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0