SKOLJOGG YAH

Tja!
Såg att Alexandra hade skrivit att hennes tid dög, isf sög min :D
fast ja hade ont i mitt knä så ja joggade och gick och gick fort med amanda och kelly. men ja sprang ifrån dom efter vi hade passerat 5 kilometersstenen och sprang in i mål. ja fick 50.50 det betyder ungefär 10 min/km. :D
träffa bine där också, :) och sen drog jag hem o duscha o åt hamburgare (h)
sen vare val i skolan oså.. :D
hade ph tid i dag så ja stannade och fick ingenting gjort för jag, olle och johan satt o snacka osen kommer nilani så snackar vi mera osen börjar becka dryga :(
heheh, aja. :D
dagen var skaplig, bara att jag kom dit med sprängande huvudvärk och kändes som om jag hade öroninflamation. men det tror jag inte att jag har. men har fortfarande lite ont i huvet, men de har ja haft i flera dagar och det går inte bort så... :D
jaja, nu ska jag...
göra något annat. plugga kanske? :D
jaja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0