TJA HEJ TJOBA TJENA HEJSAN HÖRREDU

HAHA. Såg nu i efterhand att jag hade skrivit lite konstigt i mitt senaste inlägg.. men ni fattar väl ändå? BRA
Skoljogg hade vi ju idag, ärligt talat så var det ju inte sååå trist. Menmen, fick 52.nånting & haha javet dåligt men jag gick ju mestadels så sts. Efter gick jag och Nilani hem till mig, o fy grubblarns va lååååångt det var.... Haha, eller så är vi bara dåligt konditionerade. NYSS ÅT JAG IALLAFALL LAX, POTATIS, MACKOR, REMOULAD & MJÖLK! Shit va gott det var.. ;$$ Hehem. Stannade till 3 idag oxå, de va bara jag wille sixten & anali men änd00.
Lasse: Amanda, det finns väl hänga gubbe & såntdär på portalen, så man kan öva på glosor?
Jag; Haha eh, ah.. xd
Han till Anali: Vet du vad hänga gubbe är?
Anali: ehm ah xd
Jag: hahahahaha.. fast lite sådär för mig själv typ. Haha. Sen titta både sixten & wille på mig och ja ba, aha.. xd Eller nae, jag garva ju. Fast "fnissade" eftersom vi tjejer tydligen bara gör det. :P Aja. Lasse titta på mig när ja garva massa o han ba "va äre?" ja fortsatte garva osen haha ah.. Ni fattar nog inte men skitsamma, här får ni nåra bilder från idag :*

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0