"uppe med tuppen"

HAHAHA, både min morsa och farsa brukar säga det när man är uppe tidigt (y)
nej men min mamma fyller faktiskt år idag, grattis .. -.-
så jag gick upp tidigt för att göra frukost, ja bakade scones. jag tyckte dom blev goda iallafall. :D
men jag brände mig på fingret :(
alltid nått ju, haha.
vid 11 kommer eve o ellie för att hämta lizzi, dom ska va hundvakt åt min lille fule hund ;*
sen vid 13 kommer alla gäster, dvs: moster, morbror, kusin, mormor, morfar, bror med familj, låssas pappa och mammas kusin. :D
jaja, ska gå och lägga mig igen nu... om jag kan somna om. :)
posen

Kommentarer
Postat av: ediakmvoe

va äre med din pose? ;)

2010-09-19 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0