massa olika kul grejer :D xd <3





hej bloggen !

idag så va jag me Amanda, Ella och Olivia lite där på slutet . Dagen har varit grymt nnice och jag har haft döö kul så tack för dagen ! ;*
Sitter här nu framför datan och sjunger och tänker på älsklingen som jag saknar sjukt mycke.

Jag her blivit helt kär i en låt, för er som vill veta så är det : Breakeven :D, sitter och lyssnar på den hela tiden och jag kan typ hela utantill nu. xd

Jag vet att ni vill veta att ja stör mig på ett fjortis-äckel som har börjat nu i 6an och hon har seriösa problem... och då menar jag verkligen seriösa problem för hon har nämligen ADHD och massa smink.
Alla killar tycker hon är döö het jag vet men asso seriöst så är hon skit ful. !
Om man skulle fråga nån som vet vem de är så skulle dom säga att hon är ful och så, jag är säker till 180% !

Nu kommer vi till något annat ! :D
Jag är jätte kär och jag älskar johan !, jag vet, visst är det gulligt ? ;), men iaf jag saknar honom grymt mycke och aso  gud !!!!!!!!!!!!!!

Nu kommer vi till yttligare en sak . :D
Eve fyller år ! :D:D:D::D:D
GRATTIS till allrabästavän på 13årsdagen, puss ! ;*

Ajag vet att jag har skrivit mycke och så men en grej till :), jag är   trött !!!!






pussigullgull ;*<3

Kommentarer
Postat av: evelina wenner

tack allrabästavän pussigullgull själv :D<3

2010-09-18 @ 23:08:00
URL: http://nkpgbooiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0