lite gott och blandat ! ;) <3




hej !

De här dygnet har vart så jävla klockrent så de är inte klokt ! xd
Amanda sov ju här och vi svulla ju bara lite *HOST*
Vi köpte en påse med maränger, en varsin munk, massa chokladtoppar och sen drack vi massa läsk, men de va ju gott så man kan ju inte klaga på typ svullen mage efter de. Vi hade ställt klockan på 9 men sen vakna vi vid typ 10 och sen somna vi om och då vaknade vi vid typ halv 12.
Sen fixade vi oss och åkte ner till stan för jag skulle köpa byxor.
Vi va på stan i exakt och då menar jag EXAKT 45 minuter.
Amanda tog spårvagnen direkt hem till sig från stan och jag åkte hem för att fixa mig till matchen mot Tallboda som vi vann mot med 3-2, bra jobbat tjejer !
Ja hade lusta att slå ner lagkaptenen i Tallboda för hon va så jävla dryg på planen. xd

Nu kommer vi till en annan sak...Som ni kanske inte vet så är jag inte tillsammans men någon längre för de tog slut igår, så nu känner jag mig lite lätt ensam :'( *SNYFFT*


haha, Felicia jag har saknat dig!, eller nja nu ångrade jag mig ! xd
puss, jag älskar dig min idiot ! :'D





Kommentarer
Postat av: felicia

älskar dej idiot ;d<3

2010-09-27 @ 07:50:22
URL: http://aannafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0