CUZ U HAVE A BAD DAY, OOOH

Fast min dag har vart rätt bra, faktiskt! :)
Den/t började med att jag & Sara vaknade strax före 12, då tog jag en snabbdusch & Sara tog väl datan då, eller något. Vi fixade oss lite sådär smått, fast nae, men ah sen åt vi frukost och drog iväg mot bussen. Mötte Amanda nere på stan, och så gick vi runt med henne resten av tiden. Jag hittade ------ till Lina, som hon får på Lördag då hennes fest pågår. :D Amanda köpte väl ett par skor och en almanacka, fast den lämnade hon tillbaks sen. Jaja, sen bar det av hemåt vid c.a 18-tiden. Nu är det datan som gäller, senare ser väl jag och sara på någon skräckis. Puss :)
- hahah aw, det där var ju inte direkt igår heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0