Det är kört, det är sjukt. Ingenting är som förut...

  
Första bilden jag la upp på bloggen.. På mig själv asså ;)
HAHAH, dock är den tagen i september 2010. :)

Sitter här och deppar... Saknar alla för mycket, även fast jag inte skulle träffat någon idag iallafall. Det känns som om man saknar alla mer när man är längre bort. Har ni testat det?.. :(
Igår skulle jag vart på fest hos Lina, som flesta sa att det var skit kul så det var verkligen synd att jag inte kunde komma.
Jag spelade FIFA 11Xbox 360 med min bror istället, det blev 0-0 och jag ägde ut han när vi körde straffar. Han blev lite ägd tyckte jag. Eftersom jag bara hade kört 2-3 gånger och det var FIFA 09 Playstation 2.. Han trodde nog inte att jag skulle vara så bra ;)
Imorse klockan 9 typ åkte min bror med sin fru upp till Fjällen och dom ska vara där i en vecka, det är därför vi är här. Vi är barnvakt åt deras två barn. Fast vi ska bara vara här till torsdag (som tur är), sen kommer deras farfar och tar hand om dom! ;) Han gör det säkert bättre än oss iallfall.
Klockan är ungefär 10 nu och ingen är vaken, ingen som jag kan prata med. Haha :(
Det enda bra med att vara här uppe är väl att jag slipper gå i skolan.. Dock måste jag plugga iallafall.
Nu ska jag gå och smaka på mammas bulldeg, hon håller på o bakar. Eller så drar jag ner och hämtar mobilen och sen upp hit igen. Smart Amanda. (y)
Men ni som ser här... Ni kan ju messa till 0700525840 om ni har comviq, ni andra... Skit it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0