Förlåt.. :)

Jag bloggade inte igår för jag var först i skolan och sen var jag på stan med Alexandra och Sara en liiiiten stund och sen var jag med Alexandra en litet tag, sen var jag med Victor och sen var Victor och jag på bio.
Det var jätte mysigt (A) (Läser du Victor, så.. Jag älskar dig! ♥ och förlåt för i natt...)
Men nu till idag! Haha, mamma väckte mig för en timma sen och jag är fett trött... Det var jag igår också så jag blev alldeles konstig.. Så det blir jag väl snart också, haha ;) Ska börja fixa mig, för sen bär det av till Västerås.
Ska vara där tills på torsdag och vara barnvakt åt en 6åring och en 2-3 åring. Jag kommer vara tröttare än tröttast när jag kommer hem! Men det får det väl vara värt, jag måste komma ihåg mina skridskor också!!
Någon som kan messa mig om ... 20 minuter och påminna mig? Haha ;)
Nu blir jag sådär trött igen så jag ska nog dra mig från datorn.
Ha det så bra alla, jag ska försöka med det ;)
Tre bilder från igår, man behöver ju inte redigera.. Så det har jag inte gjort ;)

Kommentarer
Postat av: emelie & felicia

nu har vi lottat ut en vinnare av veckans blogg ..

gå in och kolla om det blev du :)

2011-01-08 @ 17:00:57
URL: http://photostylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0