HALLÅ I STUGAN

Heh, sådär skrev jag ofta förr, men det var ett tag sen så vi kör på denna rubrik idag igen dådå. ;) Sara är på toa för tillfället (nog det mest intressanta utav allt i detta inlägg, i guess) Och jag sitter här & nyser! Nej men ah, hade skitont i halsen imorse och sen fick jag det igen förut, och det har inte släppt än. :o Vi kom iallafall hem för några 15-20 minutrar sen, Lina hade ju fest! Helgrymt, är det enda jag kan säga. Har ingen nybild, så här kommer något gammalt skit
Denice Ljungblad Ella Flintberg Melodie Isaksson Felicia Jakobsen Alexandra Winberg Linnéa Sterner
Sara Nyman Evelina Wenner Tintin Krüger Lina Nygren Elin Löfvén, Tack för en helgrym kväll med er! Love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0