JAG SÅG EN STJÄRNA FALLA

Näe, det var tydligen ett flygplan. Orange flygplan då eller..?! Aja, mammor är inte alltid så smarta. Är iallafall hemma hos mig in my room with Sara, boknörden ifall ni ville veta. :) Eller ah, jag satt också & läste förut, men det räknas inte.. Vi kom hem ifrån mormor typ nyss, där kollade vi på något program som hette "If you really knew me". Första gången jag såg det, kanske inte direkt "bra" men fan hur folk kan må. Heh, släppte några tårar där i slutet också ifall jag ska vara ärlig..
Nyår var ju igår, kvällen/natten med Sara & Lina var veerkligen ingenting man kan klaga på, love u girls! All för mig, trevlig kväll
någon bild som lina tog igår/idag eller nåt, mobilkvalité så inte världsbästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0