MITT RUM MATCHAR INTE KYLAN

Nopidopi, ni ser ju rubriken.. Här inne typ dör jag, medan jag också dör därute. Likhet i&försig, men skollhett (hur det nu stavas????) härinne & .. iskallt utomhus.
AAAA. Iallafall, vet att dom flesta inte längtar till skolan. Men vi börjar ju som sagt på Fredag, och det är inget som får mig på dåligt humör precis. Ska jag vara ärlig längtar jag lite, ska bli så jäkla kul att träffa allt mysigt folk ännu en gång, känns som att det var jättelänge sen.. Eller var det de? Nej, 2 veckor sen bara. Men det är länge! Jaja, har suttit hemma med Sara tre dagar i steck nu, OGILLA SOM FAN! Aaaaa typ hejdå
mobilen....... arthur, kanske ses snart?
(pincetter (stavning?) breve, hehe nolife så ritade dom i lite vackra färger för ett tag sen ..)

Kommentarer
Postat av: tintin

eh, det där är ju tops ? :o

pincetter är såna man typ nopprar ögonbrynen med :)

2011-01-05 @ 00:35:15
URL: http://pusstomater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0