My feelings having growing more.

SHOBRE!
Vaknade av att morsan väckte mig så jag gick upp och käka. Tog min medicin osv... Sen la jag mig i sängen för jag tänkte sova lite till... För min del blev det inte så nej, jag kräkdes upp hela min frukost och mamma lät mig ta hand om det :O Jag visste inte vad jag skulle göra :( Jag fixade det iallafall... Duktig som jag är. <3
Sen kom mammas "kompis" Rolf och vi fikade, jag åt 8 bullar ;$$ Pinsamt, HAHA :)
Sen vid 14 träffade jag Lovisa på stan, mycket trevligt! Vi fikade, haha... Jag åt en bulle ;$ HAHAHA!
Sen träffade vi Victor och han fick välja en bh åt mig, för jag kunde inte själv. Nu kommer jag bli as sexig! ;)
Sen gick Victor och jag hem till mig och åt middag med mamma och Rolf. När Rolf hade gott hade jag och Victor mysigt! ;)
Ingen får mig att må så bra som du gör, du är speciell, du är min! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0