VET ATT AMANDA GJORDE DENNA FÖR BARA NÅN DAG SEN, MEN AH

DITT LIV

Vad heter du? - Amanda Stjärnskog
Vart bor du? - Norrköping ;*
Trivs du där? - För det mesta. :)
Brukar du läsa horoskop? - Haha näe, men när man väl fått tag på en tidning så kan jag ibland bara inte låta bli..
Har du körkort? - Yesman. I framtiden iallafall :)
Äger du några converseskor? - Typ 2 par, fast använder inga xd
Favoritdjur? - Förr skulle mitt svar varit, heltklart, PANDA! Men nu, har jag nog inget särskilt. :)
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder & allt annat onödigt som man kan tänka sig
Senaste konserten? - Ojoj, brukar inte alls gå på konserter. Kanske nån gång när jag var liten? Haha got no idea..
Brukar du vara full? - Nope :)
Antal kuddar i sängen? - Ibland 4-5, men sover på en utav dom.
Kan du baka bullar? - Om jag har recept, kanske.. :D
Bläck eller blyerts? - Bläck tror jag
Mc donald's eller burger king? - Donken :)
Är du allergisk mot något? - Nötter, mandel, kiwi & pollen.
Äger du ett busskort? - Men jaaa
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - GRÖNGRÖNGRÖN
Vad åt du till frukost?  - Två mackor & typ.. ett halvt glas juice?
Hur ser du ut idag? - Vanliga blåa jeans & en svartrandig tröja, plattat hårt, so nothing special :)
Nästa mål i ditt liv? - Få bra omdöme som jag sedan kan vara stolt över. Dvs: 1/2 MVG & många VG.
Vad såg du senast på tv? - "My life as Liz"
Hur svarar du i mobilen? - "ah hej" eller "ah hallå?"
Vem ringde du senast? - Maja, var det nog. :D
Antal timmar sömn inatt? - Ungefär 5 timmar..
Sov du ensam? - Jepp :(
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Öh, vet inte riktigt, men typ lite smör + ost + paprika + gurka eller något :D

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Alexandra kanske, fast det var för att jag garvade så mycket & det var nästan två veckor sen.. xd
Fick dig att gråta: Hahah alexandra :d
Du gick på bio med: SARAARARARARRA typ förra veckan, "Due Date" :D
Du gick på stan med: Sara och några andra
Skällde på dig: Vene
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja?
Bråkat med ditt husdjur? - Öhm näe, tror jag väl inte .. ?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Tror inte det :o

SAKER

Tar du droger? - Öh a, 24/7 uknow

Dricker du? - Ja, fast inte dricker dricker.. :D
Vad är du mest rädd för? - Typ direkt när man har kommit hem och är själv, allt är mörkt och släckt ........
Vart vill du gifta dig? - Joohodå, fast har redan gjort det några gånger (A) (ALVA&MELODIE KAN KÄNNA SIG TRÄFFADE)
Vad hatar du verkligen? - Idioter
Har du ett jobb? - I skolan, aaa... :D
Gillar du att ha folk omkring dig? - För det mesta, eller alltså ah, beror väl på vem/vilka det är xd
Är du ett hälsofreak? - Hahah näe, det kan man nog inte säga.. :)

STUFF


Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Kanske inte kär, men gillat har väl säkert hänt.
Är du ensam nu? - Nej, omringad utav en tjej på vardera sida : Sara - Alice :D
Några piercings/tatueringar? - 1 hål i varje öra, alltså 2 haha. Sen tog jag hål själv för ett tag sen, men det blev infekterat och blabla så det gills väl inte.. 
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Lätta låtar ;$$ Haha nej men ah, det händer väl med vissa låtar
Vill du gifta dig? - Jag är redan gift med två helsjuka men också underbara människor! Alva Bergström & Melodie Isaksson
Vill du ha barn? - Ibland, ibland inte.

FAVORIT

Rum i huset? - Mitt rum, helklart! Inte för att jag gillar det särskilt mycket, men aaa här finns ju säng och sånt skönt.. :)
Typ av musik? - Lite vad som
Månad? - Juni & Juli, är det väl. SOMMARLOV U KNOW


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Ah..
Köpt någonting? - Ah, klubba o lite sånt :D
Varit sjuk? - Nääe
Träffat nån ny person? - Mae.. ? :D
Saknat någon? - Ja.. 
kramat någon? - Ja, hela tiden tiiewph

SENASTE

Låt du hörde: Darius & Finlay - Destination, Michael Min Remix Edit
Film du såg: Gröna Hissen, hah.
Drink du köpte: Ae, köper inte drinkar så .. :)
Mat du åt: Smörgåstårta, mumsfillibaba
Gången du åt en 7-Eleven korv: .. ? :O
Människa du slog: HIHIHI ALLIHOPA I SWEDEN
Längsta bussresa? Ullared, var det väl ;)
Irritation: Måste ta bort sminket nu innan jag lägger mig ..


Kommentarer
Postat av: gabriella [candyhail.blogg.se]

sv; Du, Whilma, Denice & Becka!

2011-01-08 @ 02:42:20
URL: http://candyhail.blogg.se/
Postat av: denice [http://litendenice.blogg.se]

Sv: du är söt gumman. Du träffar tintin idag men inte mig, jag kommer inte till lina <3

2011-01-08 @ 13:51:01
URL: http://litendenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0